0850 309 57 84
info@polater.com.tr
TR
EN
Anasayfa
Kurumsal
Hakkımızda
Vizyonumuz, Misyonumuz, Değerlerimiz
Güçlü Yönlerimiz
Sinan Polater Kimdir?
Logomuzun öyküsü
Bizden Haberler
Yönetim Danışmanlığı
Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz
Kurumsal Gelişim Danışmanlığı
Strateji ve Hedeflerle Yönetim Danışmanlığı
Süreç Yönetimi Danışmanlığı
Müşteri İlişkileri Yönetimi Danışmanlığı
Eğitimler
Eğitim Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz
Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
Problem Çözme ve Kök Neden Analizi
Kurumsal Değerler - Bilgi ve Farkındalık Yaygınlaştırma
Çalıştaylar
Hoş Sohbet Sunumları
Eğitim ve Çalıştay Kataloğu
Referanslar
Bilgi Ağacı
Videolar
Makaleler
İletişim
Anasayfa
Kurumsal
Hakkımızda
Vizyonumuz, Misyonumuz, Değerlerimiz
Güçlü Yönlerimiz
Sinan Polater Kimdir?
Logomuzun öyküsü
Bizden Haberler
Yönetim Danışmanlığı
Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz
Kurumsal Gelişim Danışmanlığı
Strateji ve Hedeflerle Yönetim Danışmanlığı
Süreç Yönetimi Danışmanlığı
Müşteri İlişkileri Yönetimi Danışmanlığı
Eğitimler
Eğitim Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz
Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme
Problem Çözme ve Kök Neden Analizi
Kurumsal Değerler - Bilgi ve Farkındalık Yaygınlaştırma
Çalıştaylar
Hoş Sohbet Sunumları
Eğitim ve Çalıştay Kataloğu
Referanslar
Bilgi Ağacı
Videolar
Makaleler
İletişim
BİZDEN HABERLER
BİZDEN HABERLER
BİZDEN HABERLER
Anasayfa
SUBOR’da “8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök - Neden Analizi Eğitimi” düzenledik. (Mart 2024)
METRO İSTANBUL’da “Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi” düzenledik. (Aralık 2023)
FNSS’te “Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi” düzenledik. (Kasım 2023)
SUBOR’da “Kurumsal Değerler – Bilgi ve Farkındalık Yaygınlaştırma Eğitimleri” düzenledik. (Ekim - Kasım 2023)
ARVIN PLUS’ta “SWOT Kurumsal Fırsat /Risk Analizi rüve Strateji Belirleme Çalıştayı” gerçekleştirdik. (Haziran - Temmuz 2023)
YEDAŞ’ta 8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök -Neden Analizi Eğitimi” düzenledik. (Haziran 2023)
DO&CO Türkiye’de 8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök -Neden Analizi Eğitimi” düzenledik. (Mayıs 2023)
VOEST ALPINE’de “Müşteri İlişkilerinde Etkili İletişim ve Davranışlar Eğitimi” düzenledik. (Mart 2023)
SİNOP BETON’da bütün ekibin katılımıyla “Paylaşım Toplantısı” düzenledik. (Şubat 2023)
DÖKSAN ISIL İŞLEM’de “8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök Neden Analizi Eğitimi” düzenledik. (Ağustos 2022)
SİNOP BETON bünyesinde yürüttüğümüz “Kurumsal Gelişim Projesi” devam ediyor. (Temmuz 2022)
OZOPTICS’te “8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök Neden Analizi Eğitimi” projemizi başarıyla tamamladık. (Haziran 2022)
KAPI SİSTEMLERİ’nde “Kurumsal Gelişim Danışmanlığı” projemiz devam ediyor. (Mayıs 2022)
CHRYSO’da “8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök Neden Analizi Eğitimi” düzenledik. (Nisan 2022)
Orgadata bünyesinde “Müşteri İlişkilerinde Etkili İletişim ve Davranışlar Eğitimi” düzenledik. (Kasım 2021)
DYO Satış Destek Ekiplerine yönelik “Müşteri İlişkilerinde Etkili İletişim ve Davranışlar Eğitimi” düzenledik. (Mayıs 2021)
KARDEMİR Karabük Demir Çelik bünyesinde “8D Problem Çözme Metodolojisi ve Kök Neden Analizi Eğitimi” projemizi başarıyla tamamladık. (Nisan 2021)